Estratègia de màrqueting digital i comunicació

Tota empresa que vulgui treure rendiment dels seus canals digitals hauria de comptar amb una clara estratègia de màrqueting digital i comunicació. Aquesta estratègia es defineix a través d’un pla de màrqueting que ha d’anar alineat amb el pla de negoci general.

Posa en marxa el teu pla estratègic de màrqueting

Les accions definides dins de l’estratègia de màrqueting digital no poden ser casuals. Per això des de Marktorell, t’ajudem a confeccionar el teu pla de màrqueting i comunicació, perquè arribis als teus clients i els teus clients arribin a tu.

Després d’anys de treball, podem constatar que la majoria d’empreses no segueix una estratègia. En moltes ocasions la seva presa de decisions en les àrees de comunicació i màrqueting digital són arbitràries.

estratègia de màrqueting digital Martorell
estratègia de màrqueting online Martorell

No siguis una d’aquestes empreses i comença a construir avui mateix un pla de màrqueting digital i comunicació coherent a les teves metes de negoci. Asseguem-nos i comencem a treballar.

Deixa’ns les teves dades per a contactar-te

*Camps obligatoris

New Field

New Field

Llegir la política de privacitat.

Informació bàsica sobre Protecció de Dades || Responsable: Marktorell | Finalitat: donar resposta a la teva sol·licitud d'informació i/o enviament de comunicacions informatives i/o comercials. | Legitimació: consentiment de l'interessat. | Destinatari principal: Marktorell Tercers: Mailchimp, com a plataforma d'enviament de butlletins. | Drets: rectificació, portabilitat, cancel·lació, oposició i oblit. | Informació adicional: consulta la nostra política de privacitat.

Serveis d’estratègia de màrqueting digital i comunicació

En què consisteix el nostre servei d’estratègia de màrqueting digital? La teva empresa necessita un pla per a guanyar la visibilitat adequada, captar nous clients i fidelizar als clients actuals. Per fer això cal valorar molts punts, i ho farem junts.

En primer lloc marcarem un dia de reunió ja sigui presencial o de manera telemàtica. En aquesta primera reunió parlarem de:

  1. Aspectes generals del negoci.
  2. Metes i objectius corporatius.
  3. Visió del màrqueting digital i la comunicació des de l’empresa.
  4. Estratègia actual de màrqueting digital.
  5. Pautes per a la creació del pla de màrqueting digital i comunicació.
  6. Necessitats prèvies per a la realització de l’informe i la proposta del pla.
  7. Fixar les dates per a l’elaboració del pla i la reunió de presentació del pla estratègic.

Després d’aquesta primera reunió tindrem la informació suficient per a la realització d’un estudi del qual extreure conclusions a través de les dades històriques de les quals disposi l’empresa. Si no es disposen de dades, l’informe anirà encara més enfocat a l’anàlisi de la competència, el sector i el producte o servei. Una vegada disposem d’una proposta de pla estratègic de màrqueting digital i comunicació, ens posarem en contacte per a marcar la reunió de presentació del pla.

A partir d’aquest moment, treballarem per a polir el pla en funció del vostre feedback. La teva estratègia de màrqueting digital només depèn de nosaltres. Estàs a punt per a agafar el timó del teu negoci i posar les bases per a un nou començament? Sens dubte, sabem que la teva empresa és important per a tu i no ho serà menys per a nosaltres.