Analítica digital web i multicanal
El desenvolupament d’estratègies de màrqueting digital efectives no és possible sense mesurar i analitzar les dades dels teus canals digitals. L’analítica digital de la teva web i la resta de canals online és necessària per a treure conclusions sobre les accions del teu pla i poder millorar-lo.
L’analítica digital, clau per al teu projecte de màrqueting online
Qui no tingui en compte les dades en les seves estratègies de màrqueting digital està perdut. Qualsevol pàgina web hauria d’estar preparada per a registrar dades a través d’eines com Google Analytics o similars. Mesurar i després analitzar les dades dels visitants del teu web serà clau per a detectar errors o punts positius dels treballs realitzats sobre la teva pàgina web.
També, en els canals socials, les eines d’analítica digital pròpies o externes, ens permetran mesurar l’èxit de les nostres publicacions. Si no mesurem no és possible saber la quantitat d’usuaris que ens visiten o contacten. A més, tampoc podrem fer-nos una idea de la qualitat del nostre públic o de les seves interaccions a les nostres xarxes.
Quants usuaris rep el teu web mensualment? Quant ha millorat el teu trànsit web des de l’any passat? Quines pàgines visiten els teus usuaris? Hi ha un llarg etcètera de preguntes que és possible que mai t’hagis fet. Si és així, pràcticament segur que el motiu sigui que mai has desenvolupat una estratègia de màrqueting, o almenys, no de manera efectiva.
Contacta amb els nostres analistes de dades
*Camps obligatoris
Llegir la política de privacitat.
Informació bàsica sobre Protecció de Dades || Responsable: Marktorell | Finalitat: donar resposta a la teva sol·licitud d'informació i/o enviament de comunicacions informatives i/o comercials. | Legitimació: consentiment de l'interessat. | Destinatari principal: Marktorell Tercers: Mailchimp, com a plataforma d'enviament de butlletins. | Drets: rectificació, portabilitat, cancel·lació, oposició i oblit. | Informació adicional: consulta la nostra política de privacitat.
Serveis d’analítica digital web i multicanal
Sens dubte, l’analítica de dades digital és una part molt important de tots els projectes que gestionem des de la nostra agència de màrqueting digital a Martorell. En funció del projecte digital en concret, i de manera mensual, realitzem un informe d’analítica digital adaptat als objectius i KPIs de cadascun dels nostres clients.
Aquesta és l’única manera de portar un projecte digital avanci. Si estem treballant el SEO d’una web, haurem de mesurar els resultats de les nostres accions, analitzar les dades i prendre decisions. Moltes vegades, les dades ens ensenyen el camí a seguir, perquè l’usuari és el que mana. Les nostres estratègies online es centren en l’usuari. Perquè no queda una altra, i si volem rebre més visites a la web, més interaccions en xarxes socials, més vendes o consultes sobre els nostres serveis, sempre haurem d’orientar-nos als nostres clients. I la manera de veure-ho és mitjançant l’anàlisi de dades.
Les nostres grans amigues, les cookies, són les que permeten la presa d’aquestes magnífiques dades que més tard analitzarem. Sí, no només serveixen per a cansar-nos de veure missatges d’avisos de cookies en navegar per la web o fer servir aplicacions mòbils.
En definitiva, ara potser pots fer-te una idea del que t’has estat perdent si no prenies dades. I encara més, si no les analitzaves. El treball de l’analista de dades és realment interessant i requereix destresa per a comprendre-les i treure conclusions. Però el creixement i progrés d’un projecte digital, requereix d’això. A Marktorell som especialistes en analítica digital per a projectes online de pimes i autònoms. Et ve de gust conèixer l’històric de dades del teu web? Compta amb nosaltres.