Estudi de màrqueting digital, l’inici del teu projecte online
Per a posar en marxa o reactivar qualsevol projecte online és necessari elaborar un informe previ. L’estudi de màrqueting digital ha d’abordar els punts més importants de la teva estratègia de màrqueting en relació als teus objectius i KPIs de negoci.
Descompte en el teu estudi de màrqueting digital si ets de Martorell
Estem realitzant una promoció exclusiva per a empreses i autònoms del nostre municipi. Si el teu negoci està a Martorell, t’elaborem un estudi de màrqueting digital molt complet i amb un 25% de descompte sobre el seu preu habitual. Aquest estudi previ de situació ens servirà per a poder veure l’històric de dades del teu negoci, analitzar-lo i prendre conclusions. D’aquesta manera podrem presentar-te un projecte de màrqueting amb cara i ulls, coherent amb les teves metes de negoci. T’apuntes?
I si no ets de Martorell, no et preocupis. En l’agència de màrqueting digital i comunicació Marktorell, donem avantatges als negocis locals, perquè nosaltres també ho som. Però si el teu negoci està fora de la nostra població, no et preocupis, també et descomptarem el 25% del valor de l’informe, només si acabes contractant els nostres serveis de màrqueting. No està malament, oi?
Així que ja ho saps. Demana’ns un estudi personalitzat avui mateix i ens posarem en contacte amb tu per a indicar-te tot el que necessitem per a posar-nos en marxa. I si encara no saps què pots treure de tot això, no et preocupis, és normal. En la nostra primera reunió, prèvia al lliurament de l’informe, t’explicarem els avantatges de realitzar un estudi de màrqueting digital de la teva web o canals socials. Si vols prendre les regnes del teu projecte online, aquesta és la forma.
Contacta’ns per a sol·licitar un estudi de màrqueting
*Camps obligatoris
Llegir la política de privacitat.
Informació bàsica sobre Protecció de Dades || Responsable: Marktorell | Finalitat: donar resposta a la teva sol·licitud d'informació i/o enviament de comunicacions informatives i/o comercials. | Legitimació: consentiment de l'interessat. | Destinatari principal: Marktorell Tercers: Mailchimp, com a plataforma d'enviament de butlletins. | Drets: rectificació, portabilitat, cancel·lació, oposició i oblit. | Informació adicional: consulta la nostra política de privacitat.
En què consisteix el nostre estudi de màrqueting digital per a empreses o autònoms?
L’estudi que realitzem abans de l’inici de qualsevol projecte de màrqueting digital no té una fórmula tancada. Segons la nostra experiència, i com bé sabràs, cada empresa o negoci té les seves peculiaritats. Per aquest motiu, els nostres estudis de màrqueting digital aniran relacionats amb la teva empresa, el teu sector, la teva competència, els teus canals digitals i un llarg etcètera de paràmetres importants.
D’una banda, destacar que el nostre estudi habitual, per les necessitats típiques dels nostres clients es centra en una anàlisi en profunditat de les seves webs, la visibilitat del domini i el seu posicionament online. Però en funció del projecte, pot variar l’estructura d’aquest informe d’analítica previ.
D’altra banda, acostumem a donar importància a l’estudi del mercat, els teus serveis i/o productes i la competència online del teu negoci. Estem segurs que un dels teus desitjos serà estar sempre davant dels teus competidors. El cas és que més del 50% dels nostres clients arriben tard. Sí, s’adonen que necessiten desenvolupar estratègies digitals perquè la seva competència els hi porta un bon tros. Evita que això et passi i avança’t.
Finalment, volem detallar-te una guia o punts que estaran segurament presents en l’informe que et lliurarem. A més, juntament amb l’estudi de màrqueting digital i/o comunicació et presentarem una proposta de serveis generals amb un pressupost. De tu depèn confiar als nostres professionals la gestió dels teus projectes. Però ens encantaria treballar al teu costat. Aquí us deixem el llistat ja comentat:
- Recollida de dades sobre l’empresa, el mercat, els seus serveis o productes i els competidors.
- Valoració de la marca: branding, logotip, marques competidores, etc.
- Documentació i recollida de l’històric de dades de la web, canals socials, etc.
- Estudi de visibilitat i posicionament del domini de l’empresa en cercadors.
- Comparativa de visibilitat amb els principals competidors online.
- Anàlisi exhaustiva de la web: hosting, dominis, CMS, tècnica SEO, enllaçament intern, estructura de continguts, usabilitat, procés de venda, etc.
- Analítica de dades: canals, trànsit, comportament de l’usuari, conversió, etc.
- Estadístiques en xarxes socials corporatives.
- Disseny de l’estratègia general de màrqueting online i comunicació.