Posicionament SEM, la publicitat online de pagament

El posicionamento SEM porta de cap a infinitat de professionals i empreses que desenvolupen les seves estratègies de publicitat de pagament en cercadors. El SEM en Google Ads s’ha convertit en l’eina més directa per a la captació de clients en internet. T’hi apuntes?

El SEM, Google i la publicitat de pagament

Realment, SEM o Search Engine Marketing seria el conjunt de tècniques i estratègies que tenen a veure amb el màrqueting en cercadors. Però aquestes sigles, si es coneixen tan àmpliament és perquè directament s’associen a la part de resultats de pagament.

Els primers resultats en cercadors com Google acostumen a ser de pagament i per a aparèixer en aquests llocs cal entrar en la seva plataforma i posar en marxa campanyes de Google Ads. És car el SEM? Doncs d’inici, dependrà del producte o servei que tinguis entre mans. Calcular el ROI o retorn de la inversió seria fonamental per a determinar què és car i què no. Encara que una inversió de 10.000€ mensuals pugui semblar cara fins i tot per a una mitjana empresa, si el resultat fos de 35.000€ de beneficis, el dubte s’esvaeix. En aquest cas, la rendibilitat estaria més que clara.

posicionament SEM
publicitat SEM Martorell

Llavors em convé realitzar publicitat de pagament en cercadors? La resposta a aquesta pregunta dependrà de molts factors i seria convenient realitzar un estudi complet de la teva empresa i revisar o configurar un pla de màrqueting digital adaptat als teus objectius de negoci. La publicitat de pagament en cercadors o SEM és simplement un canal digital més a tenir en compte. T’animes a anunciar-te en Google?

Contacta amb els nostres experts en SEM

*Camps obligatoris

New Field

New Field

Llegir la política de privacitat.

Informació bàsica sobre Protecció de Dades || Responsable: Marktorell | Finalitat: donar resposta a la teva sol·licitud d'informació i/o enviament de comunicacions informatives i/o comercials. | Legitimació: consentiment de l'interessat. | Destinatari principal: Marktorell Tercers: Mailchimp, com a plataforma d'enviament de butlletins. | Drets: rectificació, portabilitat, cancel·lació, oposició i oblit. | Informació adicional: consulta la nostra política de privacitat.

Serveis de posicionament SEM per a pimes i autònoms

La publicitat digital en canals com Google Ads, Facebook Ads o altres, és clau si el que es pretén és guanyar una visibilitat immediata. Els teus anuncis apareixeran de manera ràpida i començaràs a guanyar trànsit en les teves pàgines d’aterratge. A més, els anuncis publicitaris estan orientats a la captació de clients, ja sigui per a la venda de productes o serveis.

Però qualsevol pot anunciar-se a Google Ads o altres plataformes d’anuncis? Doncs bé, qualsevol que tingui una web o altres canals on portar el trànsit. De totes maneres, en la majoria dels casos, estem farts de veure anuncis que porten a pàgines de molt mala qualitat, fins i tot URLs en les quals el client potencial no té la possibilitat de comprar el producte o sol·licitar informació sobre un servei. És sorprenent però és cert.

Perquè els teus anuncis en plataformes publicitàries no només es mostrin i rebin clics, sinó que a més obtinguin conversions serà necessari comptar una pàgina i web i landings pages optimitzades per a això. La usabilitat d’aquestes pàgines, els seus continguts i les opcions per a la contractació són claus. Si vols captar clients i tenir un bon retorn de la inversió realitzada, serà necessari comptar amb URLs amb uns mínims de qualitat.

I quant haig d’invertir? En màrqueting digital pots invertir tant com vulguis. En la majoria dels casos els límits els marquen més els usuaris que les pròpies plataformes o els anunciants. I el mínim de la inversió? Quan ens portis el teu projecte farem una anàlisi de la teva situació actual i les teves necessitats. Aquesta serà l’única manera de definir un pressupost coherent amb la teva empresa i amb els possibles usuaris que volen trobar-te. Deixa la teva estratègia de publicitat digital i posicionament SEM a les nostres mans.